Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Κόντρα Πολάκη - Βορίδη στη Βουλή για τον... Βελουχιώτη και τον Παπαδόπουλο

Σε αντιπαράθεση ήρθαν στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μάκης Βορίδης.
Οι τόνοι ανέβηκαν όταν ο κ. Βορίδης στην ομιλία του είπε ότι στο γραφείο του ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας έχει φωτογραφία του Άρη Βελουχιώτη.



Ο Παύλος Πολάκης σήκωσε το γάντι και απευθυνόμενος στον Μάκη Βορίδη είπε: «Κύριε Βορίδη, είστε καλός συνδικαλιστής. Είχατε περάσει από τα πανεπιστήμια.  Εγώ στο γραφείο μου έχω τη φωτογραφία του Άρη Βελουχιώτη, εσύ όμως έχεις φωτογραφηθεί με φωτογραφία του Γιώργου Παπαδόπουλου, λέγοντας "να γκρεμίσουμε ό,τι και όποιον μας σταματήσει"».
Απαντώντας μετά το τέλος της ομιλίας του κ. Πολάκη, ο κ. Βορίδης είπε: «Είμαι πολύ ανεκτικός στην πολιτική κριτική. Βρίστε με, πείτε για Παπαδόπουλους, για τσεκούρια, πείτε ό,τι θέλετε. Δεν με απασχολούν. Τα αντιπαρέρχομαι πολιτικά. Μην μου λέτε κουβέντες για ζητήματα ακεραιότητας και εντιμότητας».